20% rabatu jeszcze tylko przez tydzień!
23 MAR 2012Wydawałoby się, że nie dalej jak wczoraj informowaliśmy Państwa, że II edycja szkolenia dla redaktorów oraz administratorów Urzędowych Serwisów Internetowych rusza pełną parą – a to już prawie 2 miesiące temu! To oznacza, że nasze szkolenie coraz bliżej...
Jak sprawa wygląda na dzień dzisiejszy?
Atmosfera wiosenna pozytywnie nakręca pracowników IntraCOM.pl – zarówno pod względem organizacyjnym jak i merytorycznym napieramy do przodu.
Przygotowania aż wrą! W najbliższym czasie zostaną dopieszczone ostatnie szczegóły dotyczące pobytu uczestników szkolenia w ***Hotelu Kruk nad jeziorem Sulejowskim (czy są jakieś propozycje co do menu? :).
Pogoda, z tego co słyszymy w prognozach (pozdrawiamy meteorologów w dniu ich święta) zapowiada się idealna. W końcu zamówiliśmy ją już jakieś 4 miesiące temu - chyba nie ma wyjścia :)
Profesjonalizm to nasze drugie imię!
Szkolenie podobnie jak w zeszłym roku zorganizowane będzie w pełni profesjonalnie.
- Dla umysłu...
Wykłady będą prowadzone przez specjalistów IntraCOM.pl posiadających wieloletnie doświadczenie w dziedzinach, których tematykę będą omawiać. Podzielą się nie tylko swoją wiedzą, ale przede wszystkim bezcennym doświadczeniem!
Dodatkowo będziecie mieli możliwość wzajemnej wymiany swoich spostrzeżeń i doświadczeń z osobami pracującymi na podobnych stanowiskach w Urzędach z innych rejonów Polski.
- Dla ciała...
Szkolenie odbędzie się w ***hotelu Kruk - to też specjaliści, tylko od innych zadań :).
Nie od wczoraj wiadomo, że dobre przyswajanie wiedzy w ogromnej części zależne jest od stanu w jakim się znajdujemy. Człowiek musi być syty, napojony, wyspany i zadowolony – wtedy umysł działa najsprawniej. Do takiego stanu będziemy dążyć – poza obsługą hotelową na pewno pomoże nam w tym przepiękna okolica. Cudowne otoczenie pozwoli na pełny relaks (oczywiście po zakończeniu zajęć, gdyż na zajęciach bezlitośnie będziemy Was poić wiedzą :)
- Dojazd...
Nie możecie też narzekać na lokalizację. Szkolenie organizowane jest w centralnej Polsce, tak aby możliwie najbardziej wyrównać szanse dojazdu na miejsce wszystkim uczestnikom. Oczywiście, gdyby chodziło nam tylko i wyłącznie o wygodny dojazd, szkolenie odbyłoby się w centrum stolicy, ale nasze oczekiwania są zdecydowanie bardziej wygórowane.
Jak powstał program szkolenia?
Dobór tematów został przeprowadzony głównie na podstawie Państwa opinii. Pomijając informacje, które otrzymaliśmy z ankiety przeprowadzonej po zeszłorocznym szkoleniu, przez cały ubiegły rok podczas rozmów z Państwem dopytywaliśmy i drążyliśmy tematy najbliższe i najbardziej potrzebne do prawidłowego wykonywania obowiązków na stanowiskach Administratorów i Redaktorów Serwisów Urzędowych.
Właśnie te, uzyskane bezpośrednio od Was, tematy będą omawiane podczas II edycji szkolenia dla redaktorów oraz administratorów Urzędowych Serwisów Internetowych.
Zapraszamy wszystkich, którzy już złożyli formularze zgłoszenia, a mają jakieś pytania lub specjalne życzenia do kontaktu z Hanią Sanecką (e-mail: h.sanecka@intracom.pl, tel.: +48 32 351 82 50). Jeszcze teraz na etapie przygotowań coś da się na pewno zrobić :)
Teraz informacje dla tych, którzy się jeszcze nie zapisali: CZAS UCIEKA!!!
Tylko do 2 kwietnia obowiązuje 20% rabatu! Liczba miejsc coraz bardziej ograniczona!