Logo po liftingu
25 LUT 2013Jednym z najnowszych projektów, nad którym pracujemy obecnie w IntraCOMie, jest zmiana wizerunku śląskiej firmy budowlanej Danbud.
Znana w województwie firma zajmująca się budową domów jednorodzinnych, mogąca poszczycić się prawie 20 letnią tradycją, zgłosiła się do nas z prośbą o unowocześnienie jej logotypu oraz z zadaniem przebudowy strony internetowej. Nasi spece z zapałem przystąpili do pracy, tworzając zupełnie nowy ale jednocześnie nawiązaujący do wieloletniej tradycji znak graficzny.
Litera D, na której bazuje logo Danbudu, posiadająca do tej pory bardzo organiczną, miękką i tradycyjną formę, została przekształcona w uproszczony, wyrazisty i nieco architektoniczny kształt. Nowy znak firmy lepiej nawiązuje do jej działalności, podkreśla cechy przedsiębiorstwa, takie jak solidność i trwałość. Konstrukcja loga przywodzi na myśl elementy budowlane a szaro-żółta kolorystyka kojarzy się z wytrzymałością i połyskiem stali. Prostota i przejrzystość znaku czyni go łatwiejszym w zapamiętaniu oraz lepiej rozpoznawalnym.
Unowocześnione logo ma swoje odbicie także w odświeżonym serwisie internetowym firmy, jednak to już temat na kolejną aktualność :)