Trend 2w1

10 STY 2014

Żyjemy w czasach, w których większość dostępnych na rynku produktów spełnia więcej niż tylko jedną funkcję. Rzeczy przeznaczone tylko do jednego konkretnego użytku wydają się takie niefunkcjonalne i mało atrakcyjne. Teraz, aby być trendy, trzeba łączyć w jednym jak najwięcej zastosowań.

Zaczęło się prozaicznie od reklamy pewnego produktu do pielęgnacji włosów i ciała, stosującego innowacyjną zasadę 2w1. Potem liczby zaczęły się mnożyć bo skoro w jednym produkcie można zawrzeć 2 funkcje, to można także 3.

- 3? Tylko 3??? A dlaczego nie 4?

- No właśnie... Właściwie 4 też można.

A skoro można 4 to i 5 napewno się uda (kobiety wiedzą o co chodzi: magiczny produkt 5w1: krem odżywczy, nawilżający, korektor, podkład i puder w jednym mazidle ;) cena też jakby 5 razy większa ;). Jeżeli 5 to i 6 sie upchnie, w końcu opakowania pojemne, skład wypisany maluteńkim druczkiem a zresztą nikt go nie czyta. Gdy 6 to za mało to pojawia sie 7, potem 8, 9 i wreszcie 10.

No tak: trochę to monotonne takie prześciganie się w kolejnych liczbach, w końcu konkurencja zawsze może nas wyprzedzić i dążyć do nieskończoności... Jak wiadomo potrzeba jest matką wynalazków, tak oto ktoś kreatywny wpadł na niezywkle chwytliwy pomysł: zróbmy produkt ALL IN ONE bo czy może być coś większego niż WSZYSTKO? Ano nie może. A do tego WSZYSTKO jest pojęciem tak pojemnym, że zmieści także... nic :) :)

Przechodząć do sedna: my tutaj w IntraCOMie też czasem wpadamy na taki genialny pomysł, żeby zrobić coś w stylu 2w1 lub 3w1.

Tak powstała między innymi strona dla Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie oraz Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego, o których staram się tutaj (w zabawny i inteligentny sposób ;) napisać. Niby 2 strony a tak jakby jedna. A może jedna strona w dwóch odsłonach? Wizualnie bliźniaczki z dwoma różnymi opiekunami. Oczywiście w pełni zgodne z wytycznymi MPiPS i wykonane jak zwykle z należytą starannością. Można je obejrzeć pod linkami:

A teraz puenta: jako firma z dziedziny IT musimy być nowocześni i podążać za trendami. 2W1, 3w1, nawet 4w1 wychodzi nam bardzo dobrze. Do trendu ALL IN ONE nie dojdziemy jednak chyba nigdy. A wiecie dlaczego? Bo jest takie słynne powiedzenie, że jak coś jest do wszystkiego to jest do.... niczego (wersja nieocenzurowana zawierałaby 4 litery...) ;)

Zespół IntraCOM.pl