E-MUR Skład budowlany
-
- Projekt
- e-mur.com.pl
- Klient
- E-mur
- Zakres prac
- projekt, realizacja, wdrożenie
Twój Zaufany Skład Budowlany to hasło pod którym rozpoczęliśmy promocję nowo przygotowanej witryny internetowej dla firmy E-mur. W naszych działaniach marketingowych nastawiamy się na ponad 50 lat doświadczeń E-mur’a w branży budowlanej oraz na rodzinną ciepłą atmosferę. Nie bez znaczenia jest również fakt zatrudniania fachowej i kompetentnej obsługi, której zadaniem jest doradzanie Klientom w doborze materiałów czy akcesoriów budowlanych.
Strona www.e-mur.pl przygotowana została w stylu graficznym z dużą ilością elementów FLASH. Dotyczy to strony głównej gdzie jej kolejne elementy uzupełniają się kolejno w następujący sposób:
- logo
- hasło reklamowe
- menu
- grupy produktowe
- kontury budynków wielorodzinnych
- wypełnienie konturów
- otoczenie osiedla mieszkaniowego
Na podstronach przekazujemy bardzo dużą ilość informacji tak by każdy Klient znalazł coś dla siebie a przede wszystkim to co szukał. Nie oznacza to jednak, że zrezygnowaliśmy z bardzo ładnej grafiki, która stanowi urozmaicenie dla czytanych tekstów. Każdy nagłówek na podstronach jest inny, logo jest nieznacznie animowane a zdjęcie w lewej części strony generowane jest losowo z bazy danych.
Jednym z głównych elementów strony jest prezentacja oferty. By ułatwić Klientom w pełnym zapoznaniu się z nią podzieliliśmy produkty na sześć grup a każdą z nich oznaczyliśmy indywidualnymi ikonami. Dodatkowo przygotowaliśmy wyszukiwarkę działającą w aktualnej bazie produktowej oraz system zapytań do Działu Obsługi Klienta.
Rozwiązaniem, które staramy się wdrażać w wielu firmach jest wytworzenie kultury pracy i schematów mających na celu stałe i rzetelne udzielanie porad klientom przez Internet. W tym wypadku możemy stwierdzić, że w E-murze taki schemat już się sprawdza. Pytań spływa coraz więcej a Dział Obsługi Klienta zdał sobie sprawę, że ich odpowiedź jest bezcenna i przekłada się na wzrost sprzedaży i kreowanie marki firmy.
Wraz ze wzrostem oglądalności strony i przekonaniem dyrekcji firmy o jej wartości strona jest uzupełniana o kolejne elementy. Między innymi zmieniliśmy dział kontaktów personalizując kontakt z Klientem poprzez wstawienie zdjęć osób pozostających w stałym kontakcie z nim.