CAMARO - Śląska Hurtownia Materiałów Budowlanych
-
- Projekt
- camaro.com.pl
- Klient
- Camaro
- Zakres prac
- projekt, realizacja, wdrożenie
Aktywne kreowanie wizerunku Śląskiej Hurtowni Budowlanej CAMARO to kolejna z wykonanych prac zrealizowanych przez zespół IntraCOM. Jednym z elementów naszej działalności było przygotowanie nowego wizerunku internetowego w oparciu o stworzone przez nas założenia kompleksowej kampanii marketingowej.
Gotowa witryna znajduje się pod adresem www.camaro.com.pl. Strona została przygotowana zgodnie z kolorystyką odświeżonego LOGO oraz koresponduje swym wyglądem z ulotkami reklamowymi i wizytówkami. W nazwę firmy i jej identyfikację wprowadzamy również dwa elementy stosowane zamiennie: Skład budowlany oraz Śląska Hurtownia Materiałów Budowlanych. Posługując się tymi hasłami CAMARO trafia do różnych odbiorców preferujących inne style sprzedaży.
Na witrynie zostały bardzo rozbudowane grupy produktowe. Takie podejście do problemu przedstawienia oferty pozwoliło firmie uniknąć przekierowania kupującego do głównego przedstawiciela producenta w regonie. W celu przekazania kupującym jak najpełniejszej informacji na większości podstron umieszczony został cennik. By zminimalizować „szok cenowy” na stronach umieszczone zostały również banery informujące o tym, że klienci mogą uzyskać RABATY do 30%. Wśród haseł reklamowych znajduje się także: „ZNASZ CENY PRODUCENTA??? PRZYJDŹ DO NAS A POZNASZ NASZĄ...” . Wszystkie banery reklamowe wyświetlane są losowo, z małymi wyjątkami na niektórych podstronach gdzie przyporządkowaliśmy poszczególne hasła.
Częścią promocji firmy i budowania jej wizerunku jako rzetelnego i stałego partnera są również inne elementy witryny. Jest to między innymi podstrona jakość, na której podkreślamy to, że wszyscy dostawcy CAMARO są sprawdzeni i posiadają odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia.
W naszych działaniach niezwykle ważny jest również dział porady. Przygotowany on został na zasadzie odpowiedzi na zadawane przez klientów pytania dotyczące szeroko pojętego budownictwa. Wszystkie pytania przechodzą przez autorski system zarządzania odpowiedziami i relacjami z odbiorcami In-ANSWER (więcej informacji na temat systemu przedstawione jest w kolejnych NEWSach, jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt z konsultantem IntraCOM).