Strona główna / Co zrobiliśmy / Wszystkie realizacje / Ankieta SOFI jako nowoczesny produkt finansowy

Ankieta SOFI jako nowoczesny produkt finansowy

  • Klient
    PDF Sp. z o.o.
    Zakres prac
    projekt, realizacja, wdrożenie

Ciekawym zadaniem realizowanym w ostatnim czasie było opracowanie loga produktowego dla konkretnej strategii firmy. Efektem naszej pracy jest logo Strategii Optymalizacji Finansów (SOFI) – duże, wpadające w czerwień litery SOFI, przyciągające uwagę, proste i wyraziste. Są to cechy, które przybliżają klientowi jasne i proste warunki, na które może liczyć korzystając z pomocy doradców finansowych PDF.

Wraz z opracowaniem loga zwrócono się do nas z prośbą o opracowanie ankiety, mającej postać folderu.

Projekt katalogu SOFI - wykonanie IntraCOM.pl

W ramach prac nad folderem:

- wykorzystaliśmy nowe logo produktowe i wyraźnie podkreśliliśmy indywidualność rozwiązania,
- opracowanie ciekawej szaty graficznej,
- wybór najodpowiedniejszych zdjęć spośród wielu baz,
- przygotowanie do druku,
- druk na wysokiej jakości papierze
- okładka 300g
- środek 220g
- zastosowanie wielu uszlachetnień w ramach prowadzonego druku

Stworzona ankieta to nowoczesny produkt rynku finansowego używany przez doradców finansowych w celu rozpoznania potrzeb Klientów. Dane zebrane podczas strategii optymalizacji finansów owocują opracowaniem indywidualnej polityki inwestycyjnej i ubezpieczeniowej dla Każdego Klienta Polskiego Doradztwa Finansowego.

W ramach wykonywanego zadania opracowaliśmy szesnaście stron eleganckiego, profesjonalnego folderu produktowego.
Pierwsza strona to jasna, uderzająca czytelnością szata graficzna, pozostała zawartość to połączenie jasnego przekazu graficznego z funkcjonalną zawartością merytoryczną. Wszystkie zadane w ankiecie pytania mają na celu poznanie Klienta i jego potrzeb a co za tym idzie idealne dopasowanie oferty, wraz z poznaniem jej charakteru.

Przejrzysta forma, przyciągająca uwagę grafika, czytelne, pogodne zdjęcia, proste pytania z odpowiedziami do wyboru, sprawiają to, że klient nie przejdzie obok takiej ankiety obojętnie i będzie do niej wracał w kolejnych latach.