Serwis brandowy MOKATE

  • Projekt
    tigo.pl
    Klient
    Mokate S.A.
    Zakres prac
    projekt, realizacja, wdrożenie

IntraCOM na zlecenie znanej na polskim i europejskim rynku, spółki MOKATE stworzył serwis brandowy nowego produktu – napoju kakaowego TIGO. Na podstawie badań marketingowych, wiek grupy docelowej został określony na 5 do 12 lat. Badania te wykazały ponadto, że to matki najczęściej decydują o zakupie tego typu produktów. Przed IntraCOM zostało więc postawione zadanie zbudowania serwisu edukacyjno – rozrywkowego dla dzieci ze szczególnym uwzględnieniem potrzeby i oczekiwań rodziców. By sprostać tym oczekiwaniom struktura serwisu i jego poszczególne rozwiązania zostały stworzone w sposób odpowiadający każdej z grup docelowych.

Cały pomysł opiera się na stworzeniu Świata TIGO. Nie jest to pomysł nowy ale innowacyjne rozwiązania systemu komunikacji z odbiorcą witryny nadają mu nową jakość.

Przy tworzeniu strony kierowaliśmy się zasadą wielotorowości nawigacji oraz regułą trzech kliknięć. Strona główna została zaprojektowana w ten sposób, by elementy świata służyły jednocześnie nawigacji.

Istotnym elementem witryny jest specjalnie opracowany system lojalnościowy. Stworzyliśmy rozbudowany moduł obsługujący „klub Tigo”, który ze względu na bezpieczeństwo młodych użytkowników powstały dwa poziomy dostępu. Pierwszy z nich to klubowicz – może on zapisywać wyniki gier, jednak strona jest zabezpieczona w ten sposób by dziecko bez zgody rodziców nie mogło zostawić na stronie potencjalnie niebezpiecznych informacji (danych kontaktowych itd.).
Dzieci, które chcą uzyskać dostęp do wszystkich atrakcji serwisu muszą poprosić swoich rodziców, by ci wysłali na to pisemną zgodę. W ten sposób w zabawę zostaje zaangażowany rodzic. Ma on kontrolę nad poczynaniami swojego dziecka w sieci, a wspólna zabawa i nauka przynosi korzyści dziecku.

Do podstawowych działów witryny należą:
- Klub tigo – dwa poziomy logowania, księga gości, galeria klubowiczów, gadżety,
- Rozrywka – dzieci mają dostęp do wielu gier, uczą się przez zabawę
- Tigo produkty – znajdują się tam przepisy kulinarne wykorzystujące napój kakaowy oraz informacje o produkcie i jego właściwościach,
- Dział dla rodziców – kontrola nad bezpieczeństwem dziecka, możliwość zmiany danych wprowadzonych przez dziecko,
- Partnerzy Tigo

Po zakończeniu pierwszego etapu realizacji, który polegał na opracowaniu serwisu przeszliśmy do drugiego – budowy flashowych gier uzupełniających stronę WWW.

Uzupełnieniem wstępnej kampanii prowadzonej w internecie będzie pełna kampania reklamowa ATL i BTL uruchomiona wraz z oficjalnym wprowadzeniem produktu na rynek.

zobacz stronę: www.tigo.pl