Strona główna / Co zrobiliśmy / Aktualności / Responsywna strona internetowa dla drukarni z zapytaniami online

Responsywna strona internetowa dla drukarni z zapytaniami online

25 STY 2018

 

Strona internetowa w pełni responsywna, przygotowana zgodnie z zasadami SEO, z zastosowaniem paralaksy i funkcji wymuszających odpowiedź zwrotną.

Strona główna zaskakuje stałego Klienta drukarni odświeżonym logotypem. Całość pierwszego wrażenia dopełnia duży, czytelny nagłówek ze slajderem. Nagłówek jest multimedialny. Zespół Agencji Interaktywnej IntraCOM.pl nakręcił dla drukarni dynamiczny film promocyjny osadzony w stronie, który został połączony z prezentacją elementów statycznych.

slajder z wmontowanym filmem

Innowacyjna, kontekstowa wyszukiwarka w stronie WWW "Co chcesz drukować"

Umieściliśmy ją tuż poniżej nagłówka. Zadaniem tej wyszukiwarki jest szybkie przerzucenie Klienta do poszukiwanej oferty - szczególnie wtedy gdy nie do końca zna fachowe nazwy produktów. Do każdej z kategorii przygotowaliśmy zestaw fraz słów kluczowych, które przy zastosowaniu autocomplitera zawężają zakres wyszukiwania i przerzucają go na konkretną stronę produktową.

co chcesz drukować wyszukiwarka

Większość osób na świecie jest praworęczna. Po prawej stronie znajduje się również pasek przewijania w przeglądarce. Dlatego też submenu na podstronie drukarni spozycjonowaliśmy po prawej stronie. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia nawigację w klasycznej przeglądarce internetowej na komputerze.

W wersji mobilnej - responsywnej strony internetowej duże czytelne ikony z nazwami grup produktów przyspieszają odnalezienie informacji.

podstrona drukarni z menu po prawej stronie

Mechanizm wezwania do działania Call to Action

Jest to jeden z najważniejszych elementów nowoczesnej strony www. Pamiętajmy jednak, że CEL naszego działania najpierw musi być zidentyfikowany i jasno określony. W przypadku drukarni jest nim złożenie zapytania, zostawienie śladu po odwiedzinach, dlatego też w wielu miejscach serwisu nawołujemy do podjęcia akcji. Nie jesteśmy z tym jednak zbyt nachalni.

Co zrobiliśmy w zakresie call to action?

  • czytelna stopka z formularzem zapytania i wyróżnionymi przyciskami
  • łatwo dostępne numery telefonów, a w wersjach mobilnych automatyczne wybieranie numeru
  • bannery informacyjne przy treściach strony z odnośnikami do formularzy zapytań
  • osadzenie w submenu stick bannerów z odnośnikami do formularzy
  • na stronach produktowych wyskakujący komunikat z zaproszeniem do zostawienia numeru w celu oddzwonienia
  • odpowiednia konstrukcja treści
  • ...

call to action w drukarni wydruk katowice

CO JESZCZE ZNAJDZIECIE NA STRONIE DLA DRUKARNI?

System przewijanych aktualności z możliwością publikacji tekstów, filmów oraz zdjęć. Warty podkreślenia jest fakt, że wszystkie fotki dodawane do witryny internetowej mają pełną możliwość ich obróbki oraz dopasowania kadrów do bieżących potrzeb. Jest również opcja robienia z nich pokazu slajdów lub też generowania memów.

W ramach prac nad witryną nasi specjaliści odpowiadali za copywryting.  Treści opracowywane były pod kątem pozycjonowania witryny na wyodrębnione w ramach analizy SEO frazy kluczowe.

Czytaj więcej o realizacji dla Drukarni WYDRUK

inne elementy strony drukarni katowice